טיפול 10000 ושלא יעבדו עליכם

מה באמת בודקים, מה מחליפים וכמה עולה טיפול 10000? 

מוסך הטסט בירושלים מציג את טיפול העשרת אלפיים בצורה האמתית ביותר והברורה ביותר. 

מה בדיוק כולל טיפול 10000 (טיפול תקופתי)  והאם הרכב שלך זקוק לכל הבדיקות והטיפולים? 

  • 1

    החלפת פלאגים, פילטרים ופלטינות 

  • 2

    החלפת נוזלים 

  • 3

    בדיקה מקיפה 

  • 4

    כיוון 

טיפול 10000 במחיר ללא תחרות 

לטיפולים תקופתיים מחירים שונים בהתאם להחלפות ולתיקונים במוסך הטסט נבצע בדיקה בטיחותית בתחילת העבודה במידת צורך תיקונים נוספים, אך קודם חכן הלקוח יקבל הסבר מפורט וגובה העלות.

 

החלפת פלאגים, פלטינות ופילטרים- מה חשוב לדעת

החלפת פילטרים, שמנים ומסנני אוויר נבדקים בכל טיפול תקופתי ובהתאם לצורך מוחלפים, פילטרים ושמנים מותאמים ספציפית לרכב המטופל אין לנסות לחסוך באלו שכן החיסכון עלול להזיק בסופו של דבר.

החלפת פלאגים הכרחית לעלייה בביצועי הרכב וירידה בצריכת הדלק, רכבי דיזל אינם זקוקים להחלפת פלאגים.

החלפת פלטינות תקפה לרכבים ישנים בלבד רכבים בהם ההצתה אינה אלקטרונית.

 

החלפת נוזלים ברכב -מה חשוב לדעת

החלפת נוזלים ושמנים בטיפול עשרת אלפים כוללת: החלפת נוזל הבלמים, נוזל קירור שמן גיר וסרן אחורי, שמן הגה כוח החלפת השמנים או הוספת השמנים נעשית בהתאם הצורך ולפי הוראות יצרן מה שחשוב בחלק זה להקפיד על מידה נכונה של הנוזל והשמנים.

 

בדיקת רכב מקיפה- הכרחית לביטחון שלנו על הכביש

הבלמים הקדמיים והאחוריים- הבלים הקדמיים תמיד ישחקו יותר כיוון שמרבית עומס הבלימה חל עליהם, בדיקה מקיפה מצריכה פירוק הגלגלים ובדיקת עובי הרפידות.

בדיקת הצמיגים, היות והצמיגים כבר מפורקים ראוי לבדוק את חיי הצמיג ולחץ אוויר ולא לחכות ולהסתמך על בדיקת הטסט.

רצועות, גומיות וצינורות על המוסך לבדוק את עמידות הרצועות האם אין סדקים והאם הן מתוחות מספיק, בדיקת צינורות הדלק, צינורות ואקום ואת כל חוטי ההצתה- החלפה הגומיות בזמן ימנעו טיפולים של החלפת ציריה בעתיד ובשלב זה גם בדיקת האגזוז והגומיות המחזיקות אותו. בטיפול 10000 בדיקת רצועת הטיימינג והחלפתה במידת הצורך היא החשובה ביותר רצועה קרועה לא תאפשר הצתה של המנוע ותגרום לפגיעה והתעקמות של הבוכנות מה שיוביל לטיפולי מנוע יקרים.

בדיקת נזילות ובדיקת מצבר, טיפול 10000 מצריך בדיקה מקיפה של איתור נזילות ותיקון בעת הצורך ובדיקה של המצבר אשר כולל פתיחת הפקקים ובדיקת רמת הנוזל. בדיקת אורות וכיוונם, בדיקה הנעשית על ידי מכשור מיוחד והחלפה לפי הצורך.

 

כיוון רכב (רכבים ישנים)

לאחר שלבי הטיפול והחחלפה ניתן לכוון את הרכב, שלב זה מיועד יותר לרכבים ישנים שכן הרכבים החדשים הם ממוחשבים ואינם זקוקים לכיוון.

בשלב זה של טיפול 10000 נעשה כיוון הצתה, כיוון הפלטינות, כיוון פליטת הפחמן, כיוון הגיר (אוטמט/ רגיל), כיוון שסתומים וכיוון הדיסקיות במידה והרווח בין הדיסקית והציר אינו עומד בתקן של הוראות היצרן. 

 

לקוחות מוסך הטסט נהינים מטיפול 10000 אמין בשקיפות מלאה ובמחיר ללא תחרות 

לעמוד הקודם